20 czerwca uczniowie klas 1a, 1b i 2a wzięli udział w przyrodniczych warsztatach edukacyjnych w ramach projektu Ścieżka edukacyjna na terenie Obszaru Chronionego Żuław Gdańskich w Skowarczu  z zakresu: zielarstwa, sadownictwa, dendrologii, ornitologii, owadów zapylających. Zajęcia prowadzone przez specjalistów z tych dziedzin pozwoliły wykorzystać w praktyce wiedzę z zakresu biologii i geografii. Wspólnie szukaliśmy ziół i poznaliśmy ich walory lecznicze ( skrzyp, bez czarny, rokitnik), obserwowaliśmy kuropatwy ( gniazda z młodymi), nauczyliśmy się jak sadzić drzewa owocowe i jak o nie dbać.

Zapraszamy do oglądania zdjęć

W tym roku na posiedzeniu Sejmu Dzieci i Młodzieży naszą szkołę reprezentowali Błażej Wojtoń oraz Magdalena Richter. Otrzymali bardzo wysoką notę za wykonanie zadania rekrutacyjnego (drugie miejsce w województwie). Magda zabrała głos na posiedzeniu sejmu. Gratulujemy i zapraszamy do obejrzenia wystąpienia Magdy:

2 czerwca odbyła się jednodniowa wycieczka do Warszawy. Pojechała na nią część naszej klasy i kilka osób z młodszych oraz starszych klas. Opiekunami wycieczki byli nasza wychowawczyni Pani Patrycja Linda Górka oraz Pan Bartosz Wojtaś nauczyciel informatyki. Zwiedziliśmy najciekawsze miejsca stolicy.
Wyjechaliśmy o godzinie 5:14 z dworca kolejowego w Tczewie.
Podróż trwała aż trzy godziny.  Zwiedzanie rozpoczęliśmy ulicą Nowy Świat. Podczas spaceru przechodziliśmy obok pomnika Mikołaja Kopernika, Adama Mickiewicza oraz Pałacu Prezydenckiego. Następnie poszliśmy na pyszne lody. Potem udaliśmy się pod Grób Nieznanego Żołnierza. W parku zrobiliśmy sobie odpoczynek, aby nabrać sił do dalszego zwiedzania. Następnym punktem wycieczki było udanie się do sejmu, po którym oprowadzała nas Pani przewodnik. Pokazała nam salę kolumnową, gablotę z laskami Marszałkowskimi, salę Posiedzeń sejmu oraz tablicę upamiętniającą Parlamentarzystów. Po zakończeniu zwiedzania udaliśmy się do Galerii Wileńskiej, aby zjeść posiłek. Po nim podjechaliśmy metrem pod Stadion Narodowy. Kolejnym miejscem zwiedzania było Muzeum Powstania Warszawskiego. Spędziliśmy tam dwie godziny, nikt się nie nudził i każdemu się podobało. Wracaliśmy pociągiem Intercity Premium o godzinie 19:20. Do Tczewa dotarliśmy o 21:40 . Uważam, że była to udana wycieczka i mam nadzieję, że nasza wychowawczyni będzie organizowała ich więcej.

Kasia Stolińska

Kilka zdjęć

W naszym gimnazjum został przeprowadzony projekt: na tropie historii - escape room. Szkolny escape room stworzyło 6 uczennic kl IIb: Julia Fel, Martyna Horodziejko, Domnika Kisiel, Julia Niemczuk, Julia Jankowska oraz Patrycja Rumak pod opieką pani Katarzyny Glabiszewskiej. Miał on na celu wprowadzenie młodzieży w czas okupacji, II wojny światowej. Projekt przeprowadzony został w formie konkursu, w którym wzięli udział przedstawiciele każdej z klas. Trzeba było wykazać się refleksem, spostrzegawczością oraz znajomością zagadnień związanych z II wojną światową. Uczniowie wchodzili w grupach liczących 4 osoby. Zadaniem uczestników było rozwiązywanie zagadek oraz odgadnięcie hasła. W świat tego tajemniczego i magicznego miejsca wprowadzała odpowiednia scenografia oraz muzyka wojenna z filmów. Na odgadnięcie tajemnicy pokoju uczniowie mieli ok. 50 minut. Chętnych do rozwiązania zagadki w pokoju tajemnic nie brakowało. Mamy już wyniki konkursu pomiędzy klasami: 1 miejsce: kl. 3 a, 2 miejsce: kl. 2a ,3 miejsce: kl. 3d . Gratulujemy i dziękujemy za wspólną zabawę!

Dyrektor Publicznego Gimnazjum w Pszczółkach

1. Pomorska 25, 83-032 Pszczółki

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: nauczyciel fizyki i matematyki

w wymiarze etat plus nadgodziny.

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) wykształcenie wyższe pedagogiczne kierunkowe,

3) niekaralność,

5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

1. Wymagania dodatkowe:

1)  umiejętność pracy w zespole,

2) komunikatywność ,

3) wysoka kultura osobista.

1. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:

1) prowadzenie zajęć lekcyjnych, zajęć indywidualnych,

2) prowadzenie zajęć dodatkowych,

3) opieka i nadzór nad uczniami.

1. Wymagane dokumenty:
  • CV, list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych wraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926                        z późniejszymi zmianami) w celach przeprowadzenia naboru na stanowisko nauczyciela.

1. Forma i termin składania ofert.

Wymagane dokumenty należy składać: za pośrednictwem poczty na adres Publiczne Gimnazjum w Pszczółkach ul. Pomorska 25, 83-032 Pszczółki, osobiście w sekretariacie szkoły w godzinach od 8.00  do 15.00 , od poniedziałku do piątku, w zamkniętej kopercie, z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko nauczyciel języka niemieckiego” lub pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 20.06. 2017 roku .

Dokumenty, które wpłyną do szkoły po dniu 20.06 2017 roku, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru, będzie umieszczona na stronie internetowej stronie internetowej szkoły : http:// www.pgpszczolki.na1.pl/ zakładka BIP