2 czerwca odbyła się jednodniowa wycieczka do Warszawy. Pojechała na nią część naszej klasy i kilka osób z młodszych oraz starszych klas. Opiekunami wycieczki byli nasza wychowawczyni Pani Patrycja Linda Górka oraz Pan Bartosz Wojtaś nauczyciel informatyki. Zwiedziliśmy najciekawsze miejsca stolicy.
Wyjechaliśmy o godzinie 5:14 z dworca kolejowego w Tczewie.
Podróż trwała aż trzy godziny.  Zwiedzanie rozpoczęliśmy ulicą Nowy Świat. Podczas spaceru przechodziliśmy obok pomnika Mikołaja Kopernika, Adama Mickiewicza oraz Pałacu Prezydenckiego. Następnie poszliśmy na pyszne lody. Potem udaliśmy się pod Grób Nieznanego Żołnierza. W parku zrobiliśmy sobie odpoczynek, aby nabrać sił do dalszego zwiedzania. Następnym punktem wycieczki było udanie się do sejmu, po którym oprowadzała nas Pani przewodnik. Pokazała nam salę kolumnową, gablotę z laskami Marszałkowskimi, salę Posiedzeń sejmu oraz tablicę upamiętniającą Parlamentarzystów. Po zakończeniu zwiedzania udaliśmy się do Galerii Wileńskiej, aby zjeść posiłek. Po nim podjechaliśmy metrem pod Stadion Narodowy. Kolejnym miejscem zwiedzania było Muzeum Powstania Warszawskiego. Spędziliśmy tam dwie godziny, nikt się nie nudził i każdemu się podobało. Wracaliśmy pociągiem Intercity Premium o godzinie 19:20. Do Tczewa dotarliśmy o 21:40 . Uważam, że była to udana wycieczka i mam nadzieję, że nasza wychowawczyni będzie organizowała ich więcej.